چهارشنبه، ۴ تیر ۱۴۰۴
قوانین ثبت سفارش
جهت ثبت سفارش نیازی به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری نیست،اما اگر مایل به ایجاد سبد خرید و انتخاب کالاهای متفاوت در بازه زمانی چند روزه هستین حساب کاربری ایجاد کنید.
همچنین برای اطلاع از تخفیفات،جشنواره ها و فروش ویژه با مناسبت ها و دریافت کدهای تخفیف میتوانید حساب کاربری ایجاد کنید.
ثبت سفارش در سایت از 2 طریق پرداخت درگاه و کارت به کارت فعال میباشد،در صورت به روش ثبت کارت به کارت عکس و یا رسید متنی فیش واریزی،در همان قسمت بارگزاری شود.
اگر محصول ثبت شده شما به هردلیل (شکستگی،لب پر بودن،پارگی و هر ایراد ظاهری) مشکل داشت پارمین آنلاین میتواند سفارش را عودت دهد.
جهت ثبت سفارش عمده ابتدا برای استعلام قیمت و موجودی با پشتیبانی تماس حاصل نموده و قبل از آن ثبت سفارش انجام ندهید.
قوانین ارسال کالا و هزینه ارسال
در مجموعه پارمین آنلاین همه روزه به جز تعطیلات رسمی ارسال انجام میشود.
سفارشات حداقل پس از 2 روز کاری ارسال میشود.
ارسال پیش فرض سایت پست پیشتاز میباشد و برای ارسال با سرویس های دیگر(تیپاکس و ماهکس)با پشتیبانی هماهنگی صورت گیرد.
قوانین ایراد کالا و مرجوعی مرسوله
قبل از بسته بندی محصول،سلامت آن کامل و با دقت چک میشود و محصول ایراد دار ارسال نمیشود.
محصولات در نهایت دقت و ظرافت بسته بندی میشوند و تلاش مجموعه،تحویل سالم مرسوله به خریدار میباشد.
در صورت آسیب کالا (شکستن) پارمین آنلاین مجددا همان محصول را برای خریدار ارسال میکند.
در صورت ایراد لب پر هم امکان عودت مبلغی از محصول و هم عودت محصول به همان صورت توسط مشتری ممکن است.
پس از ارسال و یا تحویل مرسوله امکان مرجوعی وجود ندارد در صورت وجود سوال و ابهام در مورد محصول از پشتیبانی اطمینان حاصل کنید.
در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد.
قوانین پیگیری سفارش
پس از ارسال کالا،شماره رهگیری مرسوله از طریق پیامک ارسال میشود،در صورت عدم دریافت پس از 2 روز از پشتیبانی وضعیت سفارش خود را مطلع شوید.
جهت پیگیری سفارش میتوانید وارد سایت پست با نشانی https://tracking.post.ir/ شوید و کد 24 رقمی مرسوله را وارد کنید و اطلاعات بسته نمایش داده میشود.